Eveniment 22 februarie- ASEBUSS Business School
– participare gratuita
„Cresteri de taxe vs investitii
Ce impact au modificarile fiscal in business in 2024″
Te asteptam alaturi de noi joi, 22 februarie, alaturi de 2 invitati speciali, pentru a discuta despre modificarile aduse recent codului fiscal si legislatiei fiscale, modificari majore si de interes pentru foarte multe categorii de persoane.
Speakeri:
Vlad Dimitriu- Director Taxhouse
Angela Rosca- Managing Partner Taxhouse
Teme principale:
– modificari cu privire la impozitarea companiilor atat a celor mari, cat si a microintreprinderilor, precum si a veniturilor persoanelor fizice;
– modificari in sfera TVA – schimbari de cote;
– digitalizarea relatiei cu ANAF – eFactura;
– diverse aspecte despre inspectiile si litigiile fiscale.
Provocări în implementarea cadrului ESG – curs online
Organizator: Institutul Bancar Român
Membrii C.P.ESG.R. beneficiază de un discount de 10%
DESCRIERE:
Cursul are în vedere familiarizarea cu noţiunile de bază în domeniul ESG, dezvoltării durabile şi green finance. Se vor puncta aspectele fundamentale ale cadrului internaţional şi european în materie.
GRUPUL ŢINTĂ: Specialişti din departamentele de riscuri, conformitate, creditare, raportări prudenţiale, analişti financiari, auditori, manageri ai departamentelor raportare, audit, conformitate, etc.
CONŢINUT:
- Planul UE de acţiune pentru a susţine dezvoltarea durabilă: obiectivele ESG
- Reglementarea taxonomiei activităţilor ESG: European Green Deal & impactul noului cadru macro-financiar (context geopolitic tensionat, marcat de conflicte armate, risc de creştere a ratei dobânzii)
- Proiectul Standardului Tehnic de Reglementare privind cerinţele de publicare aferente Sustainable Finance Disclosure Regulation (SFDR)
- Impactul noilor cerinţe ESG asupra cadrului prudenţial de evaluare şi administrare a riscurilor
- Indicatori KPI pentru evaluarea comformării cu cerinţe de transparenţă în materia ESG
- EU Green bond & EU Eco Label: Impactul cerinţelor ESG asupra anumitor tipuri de produse şi tranzacţii: Securitisation, Project Finance, Asset Finance
CURS IFS ESG Check, în data de 19 – 20 Februarie
Cursul este anunțat la 400 EUR + TVA, se eliberează certificate IFS.
Membrii C.P.ESG.R. beneficiază de un discount de 10% pentru un participant, și 15% pentru doi sau mai mulți participanți
Ai nevoie de certificare sau recertificare? Atunci înscrie-te chiar acum la cursul nostru dedicat IFS ESG Check și află informațiile despre noua versiune a standardului.
De ce să te înscrii? Cursurile pe care le organizăm îți vor oferi posibilitatea de a te familiariza cu noile cerințe și cu modificările apărute. De asemenea, la finalul cursului îți vom elibera o diplomă IFS Academy/ IFS Training Center.
Pentru cine este ESG? Orice companie are datoria de se alinia la principiile de dezvoltare sustenabilă. Iar IFS a venit cu o soluție potrivită, prin crearea acestui instrument de autoevaluare şi evaluare independentǎ în vederea stabilirii gradului în care o companie este deja pregatită sau adoptă principii ESG.
Membrii C.P.ESG.R. publică gratuit în Revista Patronatului Român comunicate de presă, anunțuri de afaceri, advertoriale
Membrii C.P.ESG.R. beneficiază de o reducere de 20% la prețul abonamentului pentru anul 2024
Despre Club Antreprenor
Echipa Club Antreprenor editează revista print Club Antreprenor (cu apariție trimestrială – martie, iunie, septembrie si decembrie) și administrează site-ul clubantreprenor.ro (cu peste 30.000 de cititori unici lunar).
Site-ul clubantreprenor.ro contribuie la dezvoltarea unei culturi a antreprenoriatului în țara noastră, cultură bazată pe inovație, viziune, tenacitate, gândire pozitivă, educație financiară, educație juridică și educație civică.
Site-ul clubantreprenor.ro se distinge prin calitatea articolelor, analizelor și interviurilor publicate. Totodată, pentru a veni în sprijinul antreprenorilor, organizăm conferințe B2B axate pe diverse domenii: construcții, achiziții publice, concurență, deșeuri / mediu, exporturi, transporturi și infrastructură, energie, fiscalitate, agricultură, medicină și farmacie, proprietate intelectuală, criminalitate cibernetică, turism / HoReCa, etc.
Membrii C.P.ESG.R. beneficiază de o reducere cu 15% atât a prețului pentru promovarea ca partener al evenimentului, cât și a prețului pentru biletul de participare la eveniment.
„Future Trends. Din pasiune pentru sustenabilitate” este un eveniment de business care își propune să aducă în fața audienței și a mediului de afaceri în general, un tablou al impactului pe care sustenabilitatea îl are asupra diferitelor funcții de business, dar și oportunitățile de dezvoltare a afacerilor asociate cu implementarea principiilor ESG.
Organizatorii: Aura Icodin, fondator A_BEST și Revista Patronatului Român, în continuarea seriei de evenimente realizate în anul 2023: „Finanțarea Societăților Comerciale”, „cumperi, vinzi, închiriezi proprietăți imobiliare”, „Trend-uri în piața muncii – provocări și soluții”, „AI – Aplicații, oportunități și controverse” propun pentru debutul anului 2024 evenimentul cu tema „Future Trends. Din pasiune pentru sustenabilitate”, care va avea loc pe data de 14 februarie 2023, 9:30 – 11:30, la SPACES, Campus 6.1 Building, Blv. Iuliu Maniu 6.
Parteneri:
Consiliul Patronatelor ESG din România, Camera de Comerț Belgia-Luxemburg-România-Moldova (BEROCC), HELLENIC – ROMANIAN Bilateral Chamber of Commerce, British Romanian Chamber of Commerce, Camera Franceză de Comerț, Industrie și Agricultură din România (CCIFER), European Mentoring and Coaching Council România, DER REVISOR EMB, INAQ Consulting, partener al IFS Management și al Global G.A.P. GmbH și EuropeSPA Med & Wellness GmbH, SPACES
Parteneri Media:
Revista Cariere, Club Antreprenor, Business Voice, NORMEDIA
Membrii C.P.ESG.R. beneficiază de o reducere de 200 lei din tariful pentru Atelierul de Comunicare cu rezultate. Comunicare verbală și non-verbală
Data: 24 februarie 2024, între orele 9:30 – 18:00.
Loc de desfășurare: București, comunicăm locația cu minim 7 zile în avans.
Cod de discount: CP200 (se introduce în momentul efectuării plății, urmând link-ul de pe site).
Atelierul este realizat din experiența cumulată și pasiunea pentru comunicare a unui economist, consultant de strategie, trainer și antreprenor (Cătălina Duțu, EMBA) și a unui actor profesionist și lector universitar, profesor de actorie (Filip Ristovski, PhD.).
Exercițiile extrem de interactive și practice pe care le propunem participanților sunt tehnici de actorie puse în context de business, adaptate antreprenorilor, oamenilor de vânzări și celor din front office.
Promitem o experiență memorabilă, cu surprize și bucurie, mediul propice pentru ca teama de comunicare să fie învinsă și rezultatele pe care fiecare participant le dorește să devină accesibile.
Mai multe detalii despre atelier și modalitatea de plată găsiți urmărind link-ul de mai jos.
Noi, Cătălina și Filip, te așteptăm cu drag!