„Club Media Marketing & PR by cpesgr.ro” este un club de afaceri pentru companii, organizații și profesioniști care își desfășoară activitatea în domeniul comunicării pentru afaceri, organizat de Consiliul Patronatelor ESG din România pentru comunitatea de afaceri, membri sau nu ai organizației patronale.
Scopul CMMPR este de a facilita sprijinul reciproc și construirea de relaţii între membrii organizației patronale.
CMMPR este un club de afaceri, o comunitate de business, un grup în care oameni de afaceri și profesioniști din domeniul comunicarii se întâlnesc pentru a interacționa, a schimba informații, a dezvolta relații de afaceri și a colabora în diverse moduri.
CMMPR oferă oportunități membrilor de a-și extinde rețeaua de contacte, de a participa la evenimente de networking, de a împărtăși experiențe și cunoștințe, și de a promova afacerile lor.
CMMPR construiește cadrul organizatoric pentru ca membrii clubului să se reunească periodic, în mai multe formate, pentru a obține resurse de valoare pentru dezvoltarea afacerilor
Cum funcționează?
Cine participă?
Beneficii
Condiții financiare
Cum funcționează?
Evenimente de Networking: întâlniri lunare în care scopul participanților este de a-și prezenta afacerea, să stabilească noi conexiuni de afaceri și de a schimba și obține recomandări și referințe.
Sharing experience meetings: mese rotunde, seminarii, conferințe pentru a împărtăși informații relevante despre afaceri, tendințe în industrie, oportunități de investiții și alte aspecte care pot fi benefice pentru membri, suport pentru motivație și inspirație.
Formare și Dezvoltare Personală și Profesională: programe de formare, workshop-uri și resurse educaționale pentru a ajuta membrii și afacerile lor să-și dezvolte resursele de aptitudini, abilitați și competențe pentru afaceri de succes.
Întâlniri lunare obligatorii de business networking, cu următoarea agendă:
1. Prezentarea de către fiecare membru a afacerii, a oportunităților pe care le oferă, a provocărilor cu care se confruntă;
2. Sesiune organizatorică:
– activități, evenimente și programe dezvoltate de CMMPR
– activitatea patronatului C.P.ESG.R. și a structurilor organizatorice (sucursale, comisii de specialitate, cluburi de afaceri)
3. Discuții libere între membrii clubului de afaceri
Cine participă?
Pot fi membrii în CMMPR oricare dintre membrii patronatului C.P.ESG.R. care solicită expres înscrierea în clubul de afaceri.
La activitățile CMMPR pot participa alături de membrii clubului și invitați, membrii sau nu ai C.P.ESG.R.
Participanții se obligă ca, în cadrul activităților din Clubul Media Marketing & PR, să participe cu bună-credință în respectul intereselor organizației patronale și a celorlalți participanți, să respecte toate normele legale în vigoare privind concurența neloială, protejarea intereselor economice ale consumatorilor și ale publicului, codurile de conduită în afaceri aplicabile.
Beneficii
– oportunitatea de a prezenta și promova afacerea ta atât în cadrul întâlnirilor lunare de business networking sau prin participarea la activitățile, evenimentele și programele organizate de clubul de afaceri, cât și prin prezentarea afacerii pe secțiunea dedicată clubului de pe website-ul organizației patronale;
– obții resurse pentru afacerea ta și soluții la provocările cu care te confrunți de la comunitate (club și organizație patronală);
– ai oportunitatea de a face schimb de idei și experiențe, de a valida prin prisma comunității ideile și inițiativele tale inovatoare în afaceri / inspirație pentru afaceri.
Condiții financiare
Membrii clubului de afaceri contribuie lunar la acoperirea cheltuielilor de organizare a întâlnirilor lunare, indiferent dacă participă sau nu la activitățile clubului.
Invitații care participă la întâlnirile și activitățile clubului de afaceri CMMPR vor plati o taxă de participare diferențiată de contribuția membrilor.
Toate activitățile, acțiunile, evenimentele, programele organizate de clubul de afaceri trebuie să se autosusțină financiar.
Bogdan are o experiență bogată în afaceri și comunicare.
De-a lungul timpului a ocupat funcții relevante, cum ar fi: Corporate and Crisis Communication Director – United. Marketing+Partner, Corporate Finance Rainmaker – TradeVille, Manager, Corporate Division – Golin
Bogdan Munteanu este licențiat în Jurnalism (Universitatea din București) și în Drept (Universitatea Româno-Americană din București), având și un Master în Administrarea Comunitară a Justiției (Universitatea din București).
A urmat programul postuniversitar European Political Economy, la Universitatea din Sussex, cu o bursă oferită de Foreign and Commonwealth Office (Ministerul de Externe) din UK.
Laura Dumitrescu
Laura este un avocat dedicat și pasionat, cunoscut pentru abilitățile sale exceptionale de comunicare și pentru atenția acordată detaliilor.
Cu o vastă experiență în domeniul dreptului de peste 17 ani, Laura Dumitrescu se remarcă prin abordarea sa proactivă în rezolvarea problemelor juridice ale clienților săi.
Ea este recunoscută pentru integritatea sa, abilitățile solide de negociere și pentru capacitatea de a găsi soluții creative și eficiente în diverse cazuri juridice.
Elena Paraschiv – Pop este Fondatorul Business Mind, firma de consultanta comerciala B2B.
În peste 20 de ani de performanță în vânzări, marketing și dezvoltare a afacerilor, ea a lucrat cu companii de toate dimensiunile, firme de consultanță de top, asociații de afaceri locale și secțiuni comerciale ale ambasadelor.
Ultimii 10 ani au fost dedicați industriei de consultanță B2B (vanzari, marketing, financiar, M&A), lucrând pentru companii internaționale de top din industrii precum: consultanta financiara, BPO, automotive, IT, food & drinks. Din 2020 este Consultant Comercial al Camerei de Comerț Belgiano-Luxemburg-Româno-Moldova (BEROCC) iar în 2022 a înființat revista de afaceri – Business Voice.
Mihaela Păduraru
Co-Fondator Media Concept Store
Înainte de a lansa Media Concept Store, a avut rolurile de Head of Business Development și coordonator departament media, în diferite agenții de publicitate multinaționale: Media Direction (BBDO Group), MindShare (WPP), Ogilvy (WPP). Principalul focus al activității sale a fost dezvoltarea portofoliului de clienti ai agenției, prin conturarea si implementarea strategiei de new business.
In portofoliul de clienti pentru care a lucrat regasim British American Tobacco, Unilever SCEE, DHL, Samsung, Ferrero, Lufthansa, Kraft Foods Romania (Mondelez), Friesland, Bancpost (Banca Transilvania), Pepsi, Mars/ Wrigley, Renault, Allianz-Tiriac, Univer, Bavaria Mobility, Auto Italia Impex, Husqvarna, AMC Networks Central Europe.
Incepand din 2010 coordoneaza proiectul Votat Produsul Anului România din pozitia de Country Manager iar din 2020 este Președinte al grupului de comunicare SEEnthesis – The Regional Hub – o rețea de 9 agenții de comunicare independente din zona Balcanilor și din Europa Centrală.
Pasionată de fotografie, ikebana, artă și sport.
Cătălina Sefer
Fondator și Director CARIERE Publishing House Cătălina și-a dedicat ultimii 22 de ani dezvoltării proiectului CARIERE Publishing House care editează două reviste: Revista CARIERE – Jurnal de leadership – singura publicație de leadership din România și HR Manager, cu o istorie de 15 ani, singura publicație adresată specialiștilor din HR; reviste care și-au câștigat o poziție de top în segmentul de piață.
Anterior, Cătălina a ocupat poziții de Senior Auditor Deloitte și mai multe poziții de CFO, Board Member și auditor în companii importante, fiind membru CECCAR.