Clubul de afaceri Brașov

Dedicat profesioniștilor, Clubul de afaceri crează un mediu prielnic pentru a crește profesional și a sprijinii construirea de relații între membrii Consiliului Patronatelor ESG din România. Creăm o rețea de business networking, de parteneriate, o formă colectivă de sprijin reciproc și de acces la servicii pentru afaceri și surse de finanțare.

Clubul de afaceri Brașov este organizat de Consiliul Patronatelor ESG din România pentru comunitatea de afaceri, membri sau nu ai organizației patronale.

Scopul Clubului de afaceri Brașov este de a facilita sprijinul reciproc și construirea de relaţii între membrii organizației patronale, în care oameni de afaceri și profesioniști din domeniu se întâlnesc pentru a interacționa, a schimba informații, a dezvolta relații de afaceri și a colabora în diverse moduri.

Cum funcționează?

Evenimente de Networking: întâlniri lunare în care scopul participanților este de a-și prezenta afacerea, să stabilească noi conexiuni de afaceri și de a schimba și obține recomandări și referințe.

Sharing experience meetings: mese rotunde, seminarii, conferințe pentru a împărtăși informații relevante despre afaceri, tendințe în industrie, oportunități de investiții și alte aspecte care pot fi benefice pentru membri, suport pentru motivație și inspirație.

Formare și Dezvoltare Personală și Profesională: programe de formare, workshop-uri și resurse educaționale pentru a ajuta membrii și afacerile lor să-și dezvolte resursele de aptitudini, abilitați și competențe pentru afaceri de succes.

Întâlniri lunare obligatorii de business networking, cu următoarea agendă:
  • Prezentarea de către fiecare membru a afacerii, a oportunităților pe care le oferă, a provocărilor cu care se confruntă;
  • Sesiune organizatorică:
    1. activități, evenimente și programe dezvoltate de Clubul de afaceri
    2. activitatea patronatului C.P.ESG.R. și a structurilor organizatorice (sucursale, comisii de specialitate, cluburi de afaceri).
  • Discuții libere între membrii clubului de afaceri.
Cine participă? 

Pot fi membrii în Clubul de afaceri oricare dintre membrii patronatului C.P.ESG.R. care solicită expres înscrierea în clubul de afaceri.

La activitățile  pot participa alături de membrii clubului și invitați, membrii sau nu ai C.P.ESG.R.

Participanții se obligă ca, în cadrul activităților din Clubului de afaceri Brașov, să participe cu bună-credință în respectul intereselor organizației patronale și a celorlalți participanți, să respecte toate normele legale în vigoare privind concurența neloială, protejarea intereselor economice ale consumatorilor și ale publicului, codurile de conduită în afaceri aplicabile.

Beneficii
  • Prezentare și promovare afacere, atât în cadrul întâlnirilor lunare de business networking, sau prin participarea la activitățile, evenimentele și programele organizate de clubul de afaceri, cât și prin prezentarea afacerii pe secțiunea dedicată clubului de pe website-ul organizației patronale;
  • Obținerea de resurse pentru business și soluții la provocările cu care te confrunți de la comunitate (club și organizație patronală);
  • Oportunitatea de a face schimb de idei și experiențe, de a valida prin prisma comunității ideile și inițiativele tale inovatoare în afaceri / inspirație pentru afaceri. 
Condiții financiare

Membrii clubului de afaceri contribuie lunar la acoperirea cheltuielilor de organizare a întâlnirilor lunare, indiferent dacă participă sau nu la activitățile clubului.

Invitații care participă la întâlnirile și activitățile Clubului de afaceri București – Arhitectură, Urbanism & Design, vor plati o taxă de participare diferențiată de contribuția membrilor.

 

Dedicat profesioniștilor, Clubul de afaceri crează un mediu prielnic pentru a crește profesional și a sprijinii construirea de relații între membrii Consiliului Patronatelor ESG din România. Creăm o rețea de business networking, de parteneriate, o formă colectivă de sprijin reciproc și de acces la servicii pentru afaceri și surse de finanțare.

Clubul de afaceri Brașov este organizat de Consiliul Patronatelor ESG din România pentru comunitatea de afaceri, membri sau nu ai organizației patronale.

Scopul Clubului de afaceri Brașov este de a facilita sprijinul reciproc și construirea de relaţii între membrii organizației patronale, în care oameni de afaceri și profesioniști din domeniu se întâlnesc pentru a interacționa, a schimba informații, a dezvolta relații de afaceri și a colabora în diverse moduri.

Cum funcționează?

Evenimente de Networking: întâlniri lunare în care scopul participanților este de a-și prezenta afacerea, să stabilească noi conexiuni de afaceri și de a schimba și obține recomandări și referințe.

Sharing experience meetings: mese rotunde, seminarii, conferințe pentru a împărtăși informații relevante despre afaceri, tendințe în industrie, oportunități de investiții și alte aspecte care pot fi benefice pentru membri, suport pentru motivație și inspirație.

Formare și Dezvoltare Personală și Profesională: programe de formare, workshop-uri și resurse educaționale pentru a ajuta membrii și afacerile lor să-și dezvolte resursele de aptitudini, abilitați și competențe pentru afaceri de succes.

Întâlniri lunare obligatorii de business networking, cu următoarea agendă:
  • Prezentarea de către fiecare membru a afacerii, a oportunităților pe care le oferă, a provocărilor cu care se confruntă;
  • Sesiune organizatorică:
    1. activități, evenimente și programe dezvoltate de Clubul de afaceri
    2. activitatea patronatului C.P.ESG.R. și a structurilor organizatorice (sucursale, comisii de specialitate, cluburi de afaceri).
  • Discuții libere între membrii clubului de afaceri.
Cine participă? 

Pot fi membrii în Clubul de afaceri oricare dintre membrii patronatului C.P.ESG.R. care solicită expres înscrierea în clubul de afaceri.

La activitățile  pot participa alături de membrii clubului și invitați, membrii sau nu ai C.P.ESG.R.

Participanții se obligă ca, în cadrul activităților din Clubului de afaceri Brașov, să participe cu bună-credință în respectul intereselor organizației patronale și a celorlalți participanți, să respecte toate normele legale în vigoare privind concurența neloială, protejarea intereselor economice ale consumatorilor și ale publicului, codurile de conduită în afaceri aplicabile.

Beneficii
  • Prezentare și promovare afacere, atât în cadrul întâlnirilor lunare de business networking, sau prin participarea la activitățile, evenimentele și programele organizate de clubul de afaceri, cât și prin prezentarea afacerii pe secțiunea dedicată clubului de pe website-ul organizației patronale;
  • Obținerea de resurse pentru business și soluții la provocările cu care te confrunți de la comunitate (club și organizație patronală);
  • Oportunitatea de a face schimb de idei și experiențe, de a valida prin prisma comunității ideile și inițiativele tale inovatoare în afaceri / inspirație pentru afaceri. 
Condiții financiare

Membrii clubului de afaceri contribuie lunar la acoperirea cheltuielilor de organizare a întâlnirilor lunare, indiferent dacă participă sau nu la activitățile clubului.

Invitații care participă la întâlnirile și activitățile Clubului de afaceri București – Arhitectură, Urbanism & Design, vor plati o taxă de participare diferențiată de contribuția membrilor.